Az OREO csőre töltve videó a GunWorks fegyverbolt számára készült. A projekt egy hirtelen ötlettől vezérelve jött létre, így egyik napról a másikra mindenki OREO-függő lett. A zenei alapot és a képi világot az eredeti OREO Wonderfilled Anthem stílusában készítettük el, természetesen némi csavarral. A videó önmagában persze nem elég a sikerhez, az aftermarketing szintén fontos szerepet kapott ebben a projektben is.
Elsősorban a közösségi oldalakon osztottuk meg a megfelelő helyeken, lehetőleg a leginkább frekventált időben, de a hírlevél és egyéb blogmegjelenések is hozzájárultak a sikerhez. Minimális marketingköltséggel elértük, hogy az első héten már több felhasználó is letöltötte a telefonjára az OREO csőre töltve animáció csengőhang változatát. A munka során a legnagyobb kihívás az volt, hogy ne nagyon térjünk el az eredeti OREO reklám stílusától sem a zene, sem pedig a képi világ tekintetében. Grafikus csapatunk hamar ráhangolódott a stílusra, így az animációs résszel másfél nap alatt végeztek, így a videót az ötlet megszületését követően egy héten belül útjára tudtuk indítani.
Az OREO csőre töltve kampányunk az indulást követően pár nap alatt elérte a 8000 megtekintést, ami a ráfordított költségek tükrében igen komoly eredménynek számít, ráadásul a videót a szegmentálásnak köszönhetően a célzott vásárlókhoz sikerült eljuttatni. A kampány végeztével is folyamatosan nőtt a nézettség, jelenleg 100 000 megtekintés fölött járunk.